11 juni 2006

Sjöman utmanövrerad som presskontakt?

Piratpartiet har utan förklaring ersatt Mika Sjöman med Christian Engström som partiets presskontakt. Kan det handla om ytterligare moderatanpassning?

Illustration från IRC:en

< 6 > kul att det står att mika sjöman är anti-eu-aktivist
< Judas_I > skapligt jobbigt att slå i böcker liksom
< 0 > ingen chans att komma in på mina futtiga 13,2 alltså >__<
< 4 > "åh arschfisting!"
< 6 > när han var anställd av Ja till EMU-kampanjen
< 4 > eller något.
< 6 > :>
< Judas I > _nix: Haha :)
< Judas I > Jag VISSTE att han var kommunist :()
< 4 > kommunism är bra!
< 6 > han är inte
< 6 > hans mamma är
< 6 > och pappa tror jag nog
< 6 > träffat dem båda
< 6 > :>
< Judas I > jedde: Med din inställningen så blir du aldrig jurist :(
< 4 > stackars _nix
< 6 > de har släkt och sommarhus här nere
< Judas I > såg dom röda ut`?
< 4 > Judas_I; men det har jag inte sagt :<
< 6 > Judas_I: jag VET att de är röda
< 6 > 68-vänster hela högen
< 6 > men mika är vettig

OBS: Mika Sjömans föräldrar ska enligt uppgift vara aktiva inom socialdemokratin.