18 juni 2006

Malmöbo


En av de största oduglingarna i SD-sfären är nog Malmöbo a.k.a. Halvdansk a.k.a. Kafir. Stundtals nykter, stundtals full, hålls han på ställen som Exilen och Flashback för att utgjuta sin galla över muslimer, innerstadsbor, sossar och nationaldemokrater. Själv har han aldrig gjort större politisk insats än att skriva några artiklar för SD-Kuriren; i flygbladsligan ligger han t.o.m. efter Sten A. Medlem i SD vill denne hemlige Benny inte vara (trots det är bloggen i besittande av såväl hans riktiga namn som gamla IP-nummer).

En av Malmöbos (lögnaktiga) teser är att jag stal SD:s medlemsregister och sålde det till Expo för 100 000 kr. Expo sålde sedan registret vidare till sossarna för 1 100 000 kr. Dessutom är jag en "frireligiös, rättshaveristisk, stöldbenägen homofob". Sistnämnda epitet tar jag som en komplimang, eftersom de kommer från en person som i sin användarprofil på Flashback utpekar så gott som alla Sveriges invandrare som "tattare, analfabeter, slödder och insnöade bonnlurkar".

Till Expos försvar kan jag - eftersom jag är Objektiv - säga att Expo inte alls är en undercentral till socialdemokratiska partiet. Det finns en tanke bakom Expos policy att rekrytera medarbetare från såväl vänsterpartier som borgerliga partier. Väl kan Expo kallas etablissemangets hantlangare, men någon återhållsamhet bör man ändå kunna visa för denna inbitna motståndare till den nationella rörelsen. Vidare bör inte idealismen på detta håll förringas. I dagsläget tror jag exposfären arbetar mer ideellt än SD-sfären. Själv har jag aldrig mottagit ett endaste expoöre i ersättning.