24 juni 2006

IRC #Piratpartiet, midsommarafton: Fruktan för judarna och Funebo

< MeglaW > jag kommer fan behöva minst ett kilo amfetamin för att hålla mej vaken
< MeglaW > kommer däcka på kellys lixom. :)
< Judas_I > wiee...
< carl_m > MeglaW, ett tips, uneboo kan vara här, skriv inte om sånt.
< Judas_I > KAPITALET ÄR UTE EFTER DIG
< mewmin > jag tänkte gå ut idag men har inga pengar.
< Judas_I > Du är inte så fri som du tror
< Judas_I > FÖR DU SITTER FAST I SIONISMENS KLOR?!
< carl_m > Nej, vi sitter alla i kapitalismens bojor.
< mewmin > så då tänkte jag dra på någon dräggfest men det verkar som att alla ska fira med familjen och inte vill ha med mig i gemenskapen
< Judas_I > mewmin: jag svor fram en femhundring igår
< MeglaW > carl_m: en idiot ska inte få hindra mej att utrycka mej.
< carl_m > Judas_I, blanda inte in judar i detta!
< Judas_I > carl_m: det var du som pratade om pengar. inte jag.