07 juni 2007

Jobba ideellt för Sverigedemokraterna straffar sig

Varför vill så få kvinnor engagera sig i SD? Här får vi en förklaring.

Den kvinna som bestämmer sig för att jobba ideellt för Sverigedemokraterna - må så vara under en kort tid - kan sedan räkna med år av förföljelse av högsta ledningen.

Sverigedemokraternas förre partisekreterare XXX, drar sig inte för att samarbeta med AFA för att hämnas mot personer som lämnat partiet.

XXX brukar maila mig och kalla mig för hora samt hota att publicera privata bilder (som han stulit från mitt hem!) och annat. Senast har han kontaktat AFA som fotograferade mig våren 2002 på medborgarplatsen. Han säger sig ha fått upphovsrätt till de bilder som AFA publicerade på mig våren 2002. Dessa bilder ska han nu använda sig av i en bok där han förstås ska nämna mig även om jag aldrig bett om att få bli en officiell politiker i SD av något slag. XXX drar sig alltså inte för att samarbeta med terrorister och våldsverkare. Vad kan han förresten skriva om mig som inte skulle vara förtal? Han har förtalat mig i åratal på internet.

XXX har också anklagat mig för att inte tjänat några pengar år 2002. Nähä, va konstigt liksom. XXX, du vet att jag jobbade GRATIS och IDEELLT på heltid under flera månader 2002 åt dig och SD för att du skulle komma in i riksdagen. Nu skickar XXX efter inkomstuppgifter från skattemyndigheterna och kopierar dessa tillsammans med passfoton av mig, och skickar detta tillsammans med olika hotelser till mig. Alltså fem år efter att jag lämnat Sverigedemokraterna!

Han som fick låna tusentals kronor till hyran hösten 2002, som han inte betalat tillbaka, sitter nu och hånar mig för att jag inte har pengar.

Hur länge ska denna galning som suttit i Sverigedemokraternas absoluta topp fram till hösten 2005, tillåtas förfölja mig och andra?

Vad säger Jimmie Åkesson, Björn Söder, Johan Rinderheim, Mattias Karlsson, Richard Jomshof och alla andra sverigedemokrater som jag samarbetat med, om det här? Ingenting? Är det så det ska vara? Ni vet att jag jobbade hårt och gratis i flera månader för ert parti, helt utan egen vinning, utan intresse av att ta personlig vinning av det.