10 december 2005

Caesars hustru

Lite förvånad över att du inte skrivit något om sammanslagningen av ND och frihetspartiet. De som "lämnade" SD tillsammans med dig och som sedermera försökte gå med i SPI men hamnade i Frihetspartiet stod ju nära dig politiskt. Står ni fortfarande varandra nära politiskt och i så fall undrar jag hur du förklarar detta? Är inte de här kopplingarna mellan dig och dina (fd?) vänner värre än de de kopplingar som du brukar hitta mellan SD och rasister/nazister? Menar bara att vi ska dömas lika och pekar man själv på oegentligheter borde man vara lika oklanderlig likt Ceasars hustru...

Mvh Jens

Jag ägnar mig åt det jag kan; blogga om SD. Huruvida mina politiska ställningstaganden liknar Kjell Thalins eller Margareta Kindfurs saknar allmänt intresse, eftersom jag inte är aktiv i något politiskt parti. Som du själv vet så är det stor skillnad mellan att vara privatperson och att vara politiskt aktiv. En privatperson kan vara ett riktigt svin, och ingen bryr sig.

Jag vet inte om jag brukar leta kopplingar mellan SD och rasister/nazister. Däremot brukar jag på olika sätt misstänkliggöra ledande SD:are när de gjort något dumt.

Mvh Tommy